Questa è una delle cose che mi piace fare - disegnare sulle unghie! Vi presento le mie creazioni...
Ovo je jedna od stvari koje volim da radim - oslikavanje noktiju! Predstavljam vam moje kreacije...
This is one of the things I enjoy doing - nail painting! I present to you my creations...

20 September, 2014

Dark vine & black & white skittlette with black rhinestones

Born Pretty Store BK Crystal Sand n° 18
NYC n° 134 Pinstripe White
acrylic colours
black round rhinestones
NYC n° 138 Classy Glassy top coat









19 comments:

  1. This is a nice manicure. I really like the design on your index and ring finger :-)

    ReplyDelete
  2. YES this I like, match my clothes:-)
    And my hair.
    Have a nice Sunday.

    Tanja
    www.mariahoffbeck.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Awesome manicure, Tanja! ;)

    ReplyDelete
  4. look at you and your skittlette!!! you're so awesome!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you, Gosia! :-) Well, as I see it, skittlette is an awsome way to do many fun manicures just mixing and matching :-) And, I start enjoying it! :-)

      Delete
  5. Hi Tanja,
    Really good idea to decorate a sand polish.
    ;-)

    ReplyDelete
  6. Puno mi je ljepse izgleda ova boja laka sa nail artom, moram priznati da me sama nikako nije odusevila, ali uspjela si je docarati u punom sjaju uz dizajn.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni se i sama dosta svidja, samo sto mene uvek nesto "vuce" da dodam bilo kakav detalj na bilo koji lak, tako da vrlo retko nosim samo jedan lak na noktima; napravim fotografije laka i objavim ih u postu, a zatim nacrtam nesto sto mi u tom trenutku padne na pamet i onda nosim dan-dva takvu nail art kreaciju :-)

      Delete
  7. odlična <3
    legla mi je i kombinacija boja i tekstura :D

    ReplyDelete
  8. ove srednje "prugice" su mi bas super

    ReplyDelete
    Replies
    1. :-) Hvala :-) i ja sam se zabavila dok sam ih pravila :-)

      Delete

I read and appreciate every single comment, but I don't like spamming or link dropping. Please do not link your blog: I always check from your profile! If you want me to read a post of yours or visit your website send me an email (see the contact tab above). Thank you :-)