Questa è una delle cose che mi piace fare - disegnare sulle unghie! Vi presento le mie creazioni...
Ovo je jedna od stvari koje volim da radim - oslikavanje noktiju! Predstavljam vam moje kreacije...
This is one of the things I enjoy doing - nail painting! I present to you my creations...

15 September, 2012

H&M Dark Purple

Vi presento lo smalto H&M Dark Purple, con il Spectraflair pigment, avuto nel bellissimo pacco Nail mail - my August package from Slovenia, cliccare sul link per vederlo! :-)
Fotografie: fuori al sole, due strati di smalto, senza top coat.

Predstavljam vam lak za nokte H&M Dark Purple, sa Spectraflair pigmentom, dobijen u prekrasnom paketu Nail mail - my August package from Slovenia, kliknuti na link! :-)
Fotografije: napolju na suncu, dva sloja laka, bez top coat-a.

I present to you the nail polish H&M Dark Purple, with Spectraflair pigment, got in my beautiful package Nail mail - my August package from Slovenia, click on the link to see it! :-)
Photographs: outside in the sun, two layers of nail polish, without top coat.











8 comments:

  1. Replies
    1. Znas kako ga je Mateja vrhunski smesala sa spectralflair pigmentom, lakic je boli glava! :-)

      Delete
  2. lijep je, jedino steta sto efekt se ne prenosi tako dobro iz bocice na nokat, jesi ptobala s nekom drugom bazom, mozda je to nje

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam, samo ovaj jedan put sam ga koristila, moracu da probam, bice prilike :-)

      Delete
  3. Ja, se strinjam z Lendoxio, lakec je sicer lep, ampak holo efekt pa ni tako močan, kot sem upala. Škoda. =(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Holo efekat se lepo vidi (pogledaj fotografiju flasice), samo ja nikad ne uspem da ga "uhvatim" na fotografiji... Nista se ti ne brini, meni se lak super svidja! :-)

      Delete

I read and appreciate every single comment, but I don't like spamming or link dropping. Please do not link your blog: I always check from your profile! If you want me to read a post of yours or visit your website send me an email (see the contact tab above). Thank you :-)