Questa è una delle cose che mi piace fare - disegnare sulle unghie! Vi presento le mie creazioni...
Ovo je jedna od stvari koje volim da radim - oslikavanje noktiju! Predstavljam vam moje kreacije...
This is one of the things I enjoy doing - nail painting! I present to you my creations...

06 November, 2013

Layla Ceramic Effect n° 66 Blue Denim

I present to you the nail polish Layla Ceramic Effect n° 66 Blue Denim.
Photographs: outside in the sun, two layers of nail polish, without top coat.








10 comments:

  1. I Layle imate :D zaboravih, krasan je ovaj, bas onako malo prasnjav kako treba :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovo je moj jedini lak Layla, i to sam ga "uhvatila" zajedno sa nekim casopisom... Najveca fora je bila to sto su izasle 4 boje, mislim da je bila crvena, zelena, plava i ... cetvrte se ne secam... I posto sam ja zakasnila, kao sto uvek kasno saznam da se sa nekim casopisom dobija i lak, dodjem u novinarnicu i pitam za taj casopis i lak... i decko u novinarnici kaze onako snuzdeno "Imam jos jedan primerak, ali vidi, ostala je samo ova boja..." i to "samo ova" onako tugaljivo, kao da cu se razocarati kad je vidim... Naravno, ja super zadovoljna a on iznenadjen, nije znao sa kim ima posla...! :-)

      Delete
  2. zgodna bojica... čini mi se da imam dovoljno plavaca i moram se čuvati da me koji ne zavede ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja imam isti problem... I svaki put pokleknem kad vidim plavce :-)

      Delete
  3. Very pretty shade! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks, Irina! :-) It's a little bit dusty and I love it! :-)

      Delete

I read and appreciate every single comment, but I don't like spamming or link dropping. Please do not link your blog: I always check from your profile! If you want me to read a post of yours or visit your website send me an email (see the contact tab above). Thank you :-)