Questa è una delle cose che mi piace fare - disegnare sulle unghie! Vi presento le mie creazioni...
Ovo je jedna od stvari koje volim da radim - oslikavanje noktiju! Predstavljam vam moje kreacije...
This is one of the things I enjoy doing - nail painting! I present to you my creations...

13 December, 2012

Snowman, penguin and snowflakes

Base colour:
Kiko n° 339 Cornflower

Kiko n° 386 Pastel Blue (penguins scarf)
Kiko Hologram n° 353 Red Supernova (Snowmans scarf)
Acrylic colours
Rhinestones
NYC n° 138 Classy Glassy top coat


Photos without flash






Photos with flash







29 comments:

  1. mi sono innamorata del naso-carota :D

    ReplyDelete
  2. Kako su ti simetricne pahuljice O_O a predobra mi je ova manikura, kad vidim ovakve divote pocinje mi bit manje zao sto je zima

    ReplyDelete
    Replies
    1. :-) Hvala! :-) Ja sam uzasno zimogrozljiva, pa jedva cekam da prodje zima... Zima i zimske carolije mi ne smetaju jedino na noktima :-)

      Delete
  3. svaka čast, robin moses je dobila konkurenciju :D
    sad stavi gel preko toga, ja bih umrla od tuge da ovo moram skinit ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa lepo sam ti napisala da sam videla taj njen manikir i da mi se pingvincic strasno svideo :-) A posle sam dodala i Sneska Belica, pa sam mu jos i sesiric napravila na drugom noktu :-)
      Ma kakav gel, odmah u nove nail art poduhvate! :-)

      Delete
  4. LOL I recognize a Robin Moses tutorial here - well done!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nail Crazy and I were trying to copy her a little bit :-)

      Delete
  5. This is so cute! I love your work!

    ReplyDelete
  6. sviđa mi se ideja sa sneškom i kapicom, a pingvin je presladak!

    ReplyDelete
  7. OMG, what a wonderful manicure!

    ReplyDelete
  8. I was sure I commented on this one!!! It is soooo adorable!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank youuuuu! :-) I was very happy how it came out! :-)

      Delete
  9. Totalno jedinstveno! Cakani su skroz i snesko i pingic. :D moka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eto, da moj sestric moze da kaze da tetka zna nesto zanimljivo da nacrta na noktima :-)

      Delete
  10. Oh, tale snežak in njegov klobuk sta pa noro dobra ideja, super manikura!!! =))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sa ovim manikirom sam ucestvovala na takmicenju Christmas Nail Art Competition koje je organizovala firma VivaLaNails i osvojila sam drugo mesto, a nagrada je set za stampanje Konad set C :-)
      Jeste da ja bas slabo stampam po noktima, ali je ovo prvi put da sam nesto osvojila! :-) Sada cekam da mi stigne nagrada :-)

      Delete
    2. OMG!!! FUUUL DOBRO!!! =)) =)) =))
      KAK KUL, JA ČESTITAM!!! =D =D =D
      Pa še hec je, da sem prijavljena na njihove novice in sem vedela, da se to tekmovanje odvija, ampak potem nisem nič spremljala. Sem pa pogledala zdaj in če vprašaš mene, bi si ti zaslužila prvo mesto! ;) Špičasti nohti pač niso po mojem okusu, niti najmanj. ;)
      Zdaj bomo pa pri tebi videli še štampiljke, jeeej! :) Čeprav ti vzorčke prostoročno še lepše narišeš. ;D
      Čestitam še 1x, BRAVO Tacko!!! =))

      Delete
    3. Hvala, hvala! :-) Samo, ja nisam takav majstor za stampanje kao sto si ti, meni to ne ide bas tako dobro, ali cu pokusati! :-)

      Delete
  11. I love these! Your detail work is great!

    ReplyDelete

I read and appreciate every single comment, but I don't like spamming or link dropping. Please do not link your blog: I always check from your profile! If you want me to read a post of yours or visit your website send me an email (see the contact tab above). Thank you :-)