Questa è una delle cose che mi piace fare - disegnare sulle unghie! Vi presento le mie creazioni...
Ovo je jedna od stvari koje volim da radim - oslikavanje noktiju! Predstavljam vam moje kreacije...
This is one of the things I enjoy doing - nail painting! I present to you my creations...

30 May, 2012

Diagonal blue holo manicure with white little flowers

Pupa Holographic n° 033 Sky Blue
Pupa Holographic n° 034 Denim Blue
NYC n° 134 Pinstripe White
NYC n° 138 Classy Glassy top coat














12 comments:

  1. Replies
    1. Thank you, Maria :-) I'm glad you like it! Now for some time I think I will play a little bit with holos... :-)

      Delete
  2. Kako lepo izgledaju zajedno ovi plavci!Koliko ti vremena dnevno treba da iscrtas nokte?

    ReplyDelete
    Replies
    1. To naravno zavisi od toga sta crtam, a i od brzine susenja lakova :-) Za ovaj manikir mi nije bilo potrebno mnogo vremena jer su u pitanju prakticno samo tackice. Ako crtam nesto komplikovanije onda mi treba recimo sat vremena, i za to vreme uradim crtez na svim noktima leve ruke i na dva nokta desne ruke (obicno na palcu i domalom prstu), jer naravno levom rukom ne znam dobro da crtam tj. mnogo sam spora pa bi mi trebalo mnogo vremena da kompletno zavrsim rad i na desnoj ruci... :-)

      Delete
    2. Pametno ti to za 2 nokta na desnoj ruci!Tako nesto i meni treba da iscrtam al kad krenem sa levom to je Bogu plakati em sam spora em ne znam ni cetkicu da drzim kako treba...Mnogo me nervira ovo sto svaki komentar ode u spam a ne znam zbog cega...

      Delete
    3. Vremenom se sve malo bolje savlada, pa tako i crtanje levom rukom... Samo sto treba redovno da se vezba, a ja nekad nemam vremena ili nemam volje, tako da u najvecem broju slucajeva zavrsim sa 2 iscrtana nokta na desnoj ruci, a ostale ostavim nalakirane istim lakom koji sam koristila kao bazni lak na kome sam crtala.. Ali, ni to nije lose, ne izgleda lose... :-)
      Pa, ne znam zasto tvoji komentari idu u spam, ali eto, ja ih redovno vadim iz spama... :-)

      Delete
  3. vidim da su ti se holići opako svidili :-D
    predivna kombinacija i preslatki cvjetići *.*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha-ha-ha! :-) Pa jeste, svideli su mi se, pa je sada normalno pretpostaviti da ce biti upotrebljeni u narednim manikirima! :-) Kad dobijes novu igracku prvo vreme se igras kad god stignes, svaki dan! :-) Lepe igracke, ja bih se ceo dan tako igrala da mogu... :-)

      Delete
  4. Replies
    1. Znala sam, upecana si! :-) Pa, u pravu si, ove plave boje su prelepe!

      Delete
  5. Super luškana manikura! =) Mislim, da bom tudi sama poskusila ustvariti kaj podobnega, ko bom imela več časa. =))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala! :-) A i boje su super! :-) Naravno da će i tebi super uspeti, baš jedva čekam da vidim! :-)

      Delete

I read and appreciate every single comment, but I don't like spamming or link dropping. Please do not link your blog: I always check from your profile! If you want me to read a post of yours or visit your website send me an email (see the contact tab above). Thank you :-)